Young Street 2022

Young Street
Tema: "Enkel Tro"
*English Below

Young Street er Apostolsk Kirke Danmarks årlige sommerstævne for unge voksne i alderen 18-25. Sommer efter sommer samles unge i Kolding for at møde Gud, blive inspireret i deres tro, have gode stunder og bygge meningsfulde venskaber.

Er du mellem 18-25? Så glæder vi os til at se dig på Young Street i år den 2-8 Juli!

På Youngstreet i år vil vi have livsforvandlende møder, hvor vi ønsker at skabe rum for at du kan have et møde med Gud. Derudover vil vi have sjove aktiviteter og underholdning. Vi vil også have table talks og workshops hvor vi vil dykke dybere ned i forskellige emner bl.a. årets tema.

Teamet for sommerstævnet i Kolding i år er “Enkel Tro” og Young Street har valgt også at omfavne dette tema! De sidste år har der været pres på med corona og flere og flere har oplevet stress og ensomhed tæt på, så i år ønsker vi at go back to the basics, at kigge på enkel tro og hvad det betyder.

Young Street er fra i år en del af “Acts Generations Summer” som består af Young Street og LandsLejren, hvilket også betyder at vi vil have nogle møder og aktiviteter sammen.

I år vil vi også flytte ud på højskole højen, hvor vi vil bo I telte og skabe et fællsskab derude, hvilket bliver super fedt!

Så hvis du ønsker en uge hvor Gud vil møde dig, så kom Young Street hvor vi vil facilitere et rum for at Gud kan møde dig lige der hvor du er!

Vi kan næsten ikke vente med at dele en masse spændende info om vores planer, aktiviteter og talere!

Du kan få 200 kr. rabat, hvis du er medlem af Apostolsk Kirkes Børn og Unge – AKBU og har betalt kontingent i 2022. Hvis du ikke medlem endnu, kan du blive medlem her, hvor du kan opnå rabatter på flere af vores lejre. (kontingent fra 75 kr. pr. år)

Når du tilmelder dig dette arrangement accepterer du, at dine tilmeldingsoplysninger bliver håndteret af Kolding Internationale Højskole og Apostolsk Kirkes Børn og Unge (AKBU). AKBU vil kun anvende oplysningerne i forbindelse med håndtering af rabatter ved medlemsskab.

Pakkeliste:

- Medbring eget telt, campingvogn

- Dyne & betræk/sovepose, pude, lagen, liggeunderlag

- Bibel, notesbog, skrivegrej

- Håndklæde, deo, tandpasta, toilettaske

- Sportstøj til ude og inde

- Sportssko til inde

- Badetøj

- Tøj der må blive snavset

- Dit gode humør ;)

Højskolen Acts Academy