Forudbestil "Sendt"

Servicecenteret Servicecenteret

Forudbestil "Sendt"

Forudbestilling af "Sendt"

Det apostolske netværks nye bog "Sendt - et øjebliksbillede af Apostolsk Kirkes teologi og praksis" blev allerede udsolgt på release-dagen under SommerCamp. Men fortvivl ej! Meget snart sendes andet oplag i trykken i en finjusteret version.

Bestil bogen til dig selv, dit team eller anden brug lokalt i din kirke. Forudbestil senest d. 4. september, hvis du vil være helt sikker på at få bogen i andet oplag.

Ved forudbestilling koster en bog 149 kr. pr. stk.
Ved forudbestilling af mindst 10 bøger koster de 125 kr. pr. stk.

Bogen kan afhentes på Servicecenteret i Kolding fra midt i september eller i forbindelse med Studiedagen d. 30. september. Lav evt. en aftale med en ven fra netværket, der kan tage den med til dig, hvis du ikke selv har mulighed for at komme forbi. Hvis bogen skal sendes til dig, så kontakt servicecenter@apostolskkirke.dk, så finder vi også ud af det. Porto bliver så lagt oven i prisen på bogen og faktureret efterfølgende.

Apostolsk Kirke
Tlf: +45 7932 1600