Onsdag d. 18. januar 2023 kl. 16:00 til søndag d. 22. januar 2023 kl. 16:00

Tirsdag d. 10. januar 2023 kl. 23:00

STOR NATIONAL TVÆRKIRKELIG
PÅ ACTS ACADEMY I KOLDING D. 18.-22. JAN 2023

Kalder alle kristne sangskrivere så sker det igen - vi gentager succesen fra sidste år.

Vi skal alle mødes og skrive de næste store sange til kirkerne i vores land - lovsange, salmer, gospelsange, børnesange, julesange, højtidssange, bryllupssange… you name it - dansk eller engelsk, men sange skrevet til og i VORES land, til vores tid og af OS, der bor og lever her i den danske kultur, og som kender Jesus!!!

Vi sætter de store kreative kræfter sammen for at stå sammen om musikken i vores kirker nationalt, og det gør vi, fordi vi ønsker at se mennesker møde Gud i vores land, så vi ikke kun arbejder med oversætte de gode sange vi kender fra USA og Australien, men også ønsker at søge Gud for, hvad han vil sige til sin menighed og sit folk lige nu i Danmark. Vi brænder for at styrke, opmuntre, inspirere og udvikle tjenesten og kaldet “at være sangskriver” og se den næste generation af sangskrivere, producere, musikere og digtere blive bedre. Vi ønsker at vi sammen kan dygtiggøre os, udvikle færdigheder og lære fra de erfarne sangskrivere som deltager fra hele landet.

Samle - Inspirere - Opmuntre - Identificere - Uddanne

Igennem verdensklasse undervisning, praktisk erfaring, netværk med anerkendte kunstnere, får du muligheden at finpudse dine evner som sangskriver, så du kan vokse i din ekspertise inden for sangskrivnings håndværket.

Dette event er designet specielt for DIG, som allerede aktivt skriver eller producerer sange og laver musik i din lokale kirke, i dit kor eller har et ønske om at lave musik for/om Jesus og er klar til at tage det op til det næste niveau.

I Uge 3  mødes vi til 4 dage fyldt med sangskrivnings co-writing sessions på kryds og tværs af kirker, alder, netværk, erfaring og kreativitet. - og der skal vi skrive en MASSE fed ny musik.

Der vil også være ny inspiration, undervisning, vidensdeling og networking til dig, der ønsker det. Sammen er det vores håb, at vi skal skrive en masse nye sange og som kan blive spillet vores kirker i årene, der kommer.

Det hele kommer til at foregå på Højskolen Acts Academy i Kolding, som har en dejlig park og sø, og hvor alle kan bo på skønne dobbelt eller single værelser eller på sovesal.

Kokken på stedet sørger for rigtig god mad til os morgen, middag og aften og til den store festmiddag - så vi bliver forkælet i rigtig dejlige omgivelser.

Højskolen Acts Academy
Tlf: +45 75 52 47 99