SANGSKRIVNINGS CAMP 2024

STOR NATIONAL TVÆRKIRKELIG
SANGSKRIVNINGS CAMP
PÅ ACTS ACADEMY I KOLDING D. 17.-21. JAN 2024

Velkommen til vores Co-writing Camp i januar 2024 - et eventyr i musikkens verden, skræddersyet til både nybegyndere og erfarne sangskrivere! Er du klar til at tage din sangskrivning til det næste niveau og udforske nye kreative horisonter? Er du en aspirerende sangskriver eller en etableret musikalsk kunstner, der ønsker at forfine dine færdigheder og udforske kreative samarbejder? Så er vores Co-writing Camp i januar 2024 det perfekte sted for dig!

Kursoversigt:
· Dato: 17. januar til 21. januar 2024
· Målgruppe: Begyndere og øvede sangskrivere
· Varighed: 5 dage med intensivt musikalsk arbejde
· Sted: Acts Academy i Kolding

Hvad Gør Vores Camp Unik:

· Skab Musik til Vores Land: Vi søger ikke inspiration langt væk, vi vil skabe musik, der er forankret i vores danske kultur, tid og tro. Lad os skrive lovsange, salmer, gospelsange, børnesange, julesange, højtidssange og bryllupssange - alt sammen på dansk eller engelsk.

· Væk Kirken i Danmark: Vores mission er at vække kirken i vores land. Vi vil ikke kun oversætte andres sange, men søge Guds vejledning for, hvad Han vil sige til Sin menighed lige nu her i Danmark.
· Styrk Dit Kald: Vi er her for at styrke, opmuntre, inspirere og udvikle kaldet til at være sangskriver. Vores erfarne sangskrivere fra hele landet vil være her for at guide og inspirere dig.

Hvad kan du forvente:

·Inspirerende Samarbejde: Deltag i co-writing sessions med erfarne sangskrivere og musikproducenter. Udforsk nye kreative retninger og skab musik, der går ud overgrænserne.

· Co-writing Excellence: Bliv en del af intensivt samarbejde med erfarne sangskrivere og musikproducenter. Sammen vil vi skabe musik, der går ud over dine vildeste forventninger.

· Verdens klasse undervisning: Vi bringer verdensklasse undervisning til dig. Lær fra de bedste inden for sangskrivning, komposition og musikproduktion.

· Mestre Sangskrivning: Uanset om du er i begynderens begyndelse eller en etableret kunstner, hjælper vi dig med at mestre kunsten at skrive sange og komponere musik.

· Praktisk Erfaring: Dygtiggør dig gennem praktisk erfaring og co-writing sessions med anerkendte kunstnere.

· Netværk Med Ligesindede: Opbyg relationer og netværk med sangskrivere og producere, der deler din passion og vision

Vær med til skabe Musikhistorie sammen med os!

Dette event er designet specielt til dig, uanset om du allerede aktivt skriver eller producerer sange i din lokale kirke eller har en dyb passion for at skabe musik for og om Jesus. I løbet af de 4 intense døgn vil vi skabe en overflod af nyt kristent musik.

Vær en del af denne musikalske bevægelse og tilmeld dig nu!

Vores event finder sted på Acts Academy i Kolding, omgivet af en smuk park og sø. Der er dobbelt værelser, enkelt værelser og sovesal. Kokken på stedet vil sørge for fremragende mad morgen, middag og aften, herunder en storslået festmiddag.

Reserver din plads nu og vær med til at skabe musikhistorie i Danmark!

Praktisk info om logi:
Værelserne er primært indrettet som dobbeltværelser, men vi har også en begrænset mængde enkeltværelser til rådighed. Hvis du har behov for et enkeltværelse, bedes du venligst angive årsagen i kommentarfeltet, og vi vil fordele dem efter de mest presserende behov. I tilfælde af tildeling af et enkeltværelse vil der blive pålagt en ekstra beløb på 400 kroner, som skal betales på kontoret under arrangementet.
Vi takker for din forståelse.

Har du spørgsmål eller brug for yderligere information? Kontakt os på info@actsacademy.dk og vær med til at forme fremtiden for kristen musik i Danmark.

Højskolen Acts Academy
Tlf: +45 75 52 47 99