#APKSummit 2024

Tirsdag d. 23. januar 2024 kl. 23:55

Samværket, Lykkegårdsvej 100, 6000 Kolding Samværket

#APKSummit 2024

Tjenesteteamet byder hermed velkommen til årets lederkonference.

Velsign os igen

Vi fejrer 100 års jubilæum i 2024 og vi ser tilbage på 100 år med stor taknemmelighed for alt det, Gud har gjort. Men vores kald som bevægelse er ikke først og fremmest at skrive historie, men at skabe historie, og vores bøn er: “Gud, Velsign os igen. Fyld os igen. Giv os mod til at være kirke ind i vores tid. Send os igen - som dit folk, på tværs af generationer.”

Vi vil have et særligt fokus på hvordan vi kan skabe en kultur, hvor vores børn bliver en endnu større del af vores kirke. Så vi tager deres tro og tjeneste alvorlig og giver dem et medejerskab. De er vores “nu-generation” og ikke “næste-generation. “Gud, velsign vores børn igen.”

Electives

Vi vil gerne skabe netværk og samarbejde på tværs - med udgangpunkt i nogle af de tjenesteområder, der er gennemgående i de fleste kirker. Lørdag formiddag mødes vi derfor i “Electives”. Her vil der være et oplæg og god tid til netværk og erfa-deling. Man må gerne melde sig på én, man bare er nysgerrig på, men ellers vælger man nogle områder, man selv er engageret i. Bemærk, at der skal vælges to forskellige  “Electives”.

Lederkonferencen er åben for alle ledere i de lokale kirker og skoler.
Er du præst, menighedsleder, ungdomsleder, børnekirkeleder, lovsangsleder eller på anden måde leder, så er det her muligheden for at mødes med andre ledere i det apostolske netværk. Ægtefæller er velkomne.

Se hele invitationen her.

Værelser på Acts Academy kan bookes via denne tilmelding (begrænset antal).

Herunder er der nogle forslag til alternative overnatningsmuligheder:

Pulzion, sportshotel, fra 237 kr. pr. person i 4-mandsværelse (hvis der betales for alle senge)

AirBnB, fra 250 kr. pr. person

Privat indkvartering hos venner i Kolding og omegn

Vi glæder os til at se dig!

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >