Forudbestil Jubilæumsbogen

Søndag d. 7. juli 2024 kl. 23:55

Servicecenteret Servicecenteret

Forudbestil Jubilæumsbogen

Forudbestil "Altid trofast" (Jubilæumsbogen)

Apostolsk Kirke fejrer 100 år i 2024. Det fejrer vi med udgivelsen af en bog, som fortæller om livet i vores dejlige kirker de sidste 20 år. Bogen tager os med ind i kernen af, hvad vi er som Apostolsk Kirke, og hvad der har ført os derhen, hvor vi er nu – og så er den krydret med spændende personlige oplevelser om at finde Jesus, blive helbredt eller fra mennesker, som er glade for at være en del af vores fællesskaber i kirken, på lejre og sommercamps.

Bogen er skrevet af Heidi Bobjerg, og materialet er samlet af en redaktionsgruppe bestående af: Gudrun Toldam, Arne Damkjer, Dina Siegumfeldt, Michael Bobjerg, Johannes Hansen og Heidi Bobjerg.

Bestil jubilæumsbogen

Forudbestil bogen nu og få den til kun 299 kr. (efter 7. juli koster den 329 kr.) Den udleveres på Sommercamp.

Forsendelse

NB! Jubilæumsbogen udleveres på Sommercamp i Kolding. Hvis du ønsker bogen sendt til nærmeste GLS-pakkeshop, koster det 50 kr. Det kan tilvælges i formularen.

Hvis du køber mere end én bog, og gerne vil have dem tilsendt, skal du vælge fragt på den ene bog og putte den i kurven først. Derefter kan du putte flere bøger i kurven uden at vælge fragt.

Fra bogens bagside

I 2006 stod Apostolsk Kirke ved en skillevej. De foregående år havde det nationale lederråd forsøgt at invitere unge præster med i ledelsen på landsplan. Men alle havde sagt fra. Spørgsmålet var, om Apostolsk Kirke som
bevægelse havde en fremtid, uden at næste generation kom med?

Ved en præstesamling det år lød et alvorligt profetisk ord, som udfordrede ledelsen til at opsøge og forsone sig med mennesker, som oplevede smerte over tidligere beslutninger – og til at skabe en situation, hvor ”fædres
og sønners hjerter bøjer sig mod hinanden”, som profeten Malakias beskriver det.

I bogen fortæller over 80 personer deres historier fra Apostolsk Kirke gennem de seneste 20 år, med tråde tilbage til oprindelsen for 100 år siden. De fortæller om en bevægelse, som ikke er gået i stå. Som valgte
at stoppe op, starte en ”Malakiasproces”, og som i dag har fundet vej til at være et netværk af kirker og et fællesskab af tjenester på tværs af generationer.

Glæd dig til at læse om lokale kirker, der er fulde af musik, tro, mission og omsorg. Og læs de inspirerende livsfortællinger fra dem, der har valgt en lokal apostolsk kirke som sit hjem. Hør om helbredelser, nyfunden
tro og et liv, der er blevet forvandlet. Alt sammen fordi Gud er …

Altid Trofast.

Apostolsk Kirke