Forudbestil Jubilæumsbogen

Servicecenteret Servicecenteret

Forudbestil Jubilæumsbogen

Forudbestil og støt Jubilæumsbogen

Apostolsk Kirke fejrer 100 år i 2024. Det fejrer vi med udgivelsen af en bog, som fortæller om livet i vores dejlige kirker de sidste 20 år. Bogen tager os med ind i kernen af, hvad vi er som Apostolsk Kirke, og hvad der har ført os derhen, hvor vi er nu – og så er den krydret med spændende personlige oplevelser om at finde Jesus, blive helbredt eller fra mennesker, som er glade for at være en del af vores fællesskaber i kirken, på lejre og sommercamps.

Bogen er skrevet af Heidi Bobjerg, og materialet er samlet af en redaktionsgruppe bestående af: Gudrun Toldam, Arne Damkjer, Dina Siegumfeldt, Michael Bobjerg, Johannes Hansen og Heidi Bobjerg.

Bestil jubilæumsbogen

Forudbestil bogen nu og få den til kun 225 kr. (efter 1. maj koster den 279 kr.) Den udleveres på Sommercamp.

Bestil og støt jubilæumsbogen

Hvis du både forudbestiller bogen og støtter udgivelsen for samlet 500 kr., kvitterer vi med at sende dig et link til en pakke, hvor du kan varme op til jubilæumsfejringen til sommer. Du får:

• Digital adgang til vores to jubilæumsbøger fra 50-års og 80-års jubilæet.
    (andre får først adgang til sommer)
  • Et smugkig på nogle udsnit fra den nye bog, når den ligger klar.

Forsendelse

NB! Jubilæumsbogen udleveres på Sommercamp i Kolding. Hvis du ønsker bogen sendt til nærmeste GLS-pakkeshop, koster det 50 kr. Det kan tilvælges i formularen.

Hvis du køber mere end én bog, og gerne vil have dem tilsendt, skal du vælge fragt på den ene bog og putte den i kurven først. Derefter kan du putte flere bøger i kurven uden at vælge fragt.

Apostolsk Kirke
Tlf: +45 7932 1600