J!LEJR 2024 - PÅ KONGELEJREN

4560 Vig

J!LEJR 2024 - PÅ KONGELEJREN

Er du mellem 9 – 12 år og klar på at opleve en uge
som vil overgå din vildeste fantasi?

Så er Juniorlejren helt sikkert noget for dig! En uge med de fedeste aktiviteter! Vi har de vildeste løb, den bedste bibelundervisning man kan støve op i landet, lovsang du absolut ikke kan stå stille til og med sange skrevet specielt til Juniorlejren. Der vil være badning for vandhundene og fodbold for landkrabberne, god mad til kroppen og lækkert slik til den søde tand. Der er tegneserier for dem der bare vil hygge og slappe af, og en kanon legeplads med tarzanbane for dem der skal have forbrændt noget krudt, og sådan kunne vi blive ved. Juniorlejren bliver holdt på Kongelejren, som ligger i naturskønne oplevelser og med kun 15 min. gang til en af Danmarks dejligst badestrand.

Vi mener selv at vi har opskriften på en uforglemmelig uge, så en ADVARSEL! vil være på sin plads; når først man har prøvet Juniorlejren én gang, må man bare tilbage igen år efter år!

Så tilmeld dig i dag og sæt kryds i kalenderen fra den
30. Juni kl 13.00 til 5. Juli kl. 12.00. Vi glæder os til at se dig!!

PRAKTISK INFORMATION
Vi har i år plads til 28 drenge og 40 piger. Når der ikke er flere pladser, har man mulighed for at skrive sig op på en venteliste.

OBS! Vi er en smartphonefri lejr.

PRISER:
- Medlemmer af AKBU koster lejren 1050 kr. pr. barn * (inkl. kost og logi)

- Ikke medlemmer af AKBU* koster lejren 1850 kr. pr. barn * (inkl. kost og logi)

*Meld dit barn ind i Apostolsk Kirke Børne- og Ungdomsforening for 75 kr. i dag og få 800 kr. i rabat på lejren. Se mere på www.akbu.dk

Søskenderabat
Brug følgende rabatkupon "J!Rabat" og få 200kr i rabat ved tilmelding af barn nr 2.

Et deltaljeret informationsbrev vil blive sendt ud til alle deltagere
seneste 14 dage inden lejrens opstart.

VI GLÆDER OS TIL AT VÆRE SAMMEN MED JER!
Solskinshilsner fra hele J!TEAMET

Find vej til arrangementet