FrikirkeNets Lederkonference 2024

Fredag d. 8. november 2024 kl. 09:00 til lørdag d. 9. november 2024 kl. 14:30

Tirsdag d. 29. oktober 2024 kl. 23:55

Apostolsk Kirke Danmark, Lykkegårdsvej 100, 6000 Kolding Apostolsk Kirke Danmark

FrikirkeNets Lederkonference 2024

Ved tilmelding nu og frem til 31. august kan du bestille earlybird billetter!

Du skal betale fuld pris á 1.500 kr. for de første TO tilmeldinger og derefter kan du tilmelde eventuelt flere fra din kirke/organisation til den lavere pris på 995 kr.
Obs. efter den 1. november refunderes konferencegebyret ikke.

Velkommen til FrikirkeNets lederkonference 2024

Vi glæder os til at samle præster, ledere og teammedarbejdere fra kirker, organisationer og skoler til en lederkonference med fokus på:

Åndskraft
- Hvis åbenhed skal føre til åbenbaring, så er der brug for Åndskraft

Vores tid er åben for det åndelige, men åbenhed gør det ikke alene. Der skal åndskraft til. Heldigvis er Ånden i fuld gang, men den blæser jo, som bekendt, hvor den vil. Og som kirke har vi ofte haft svært ved at følge med, når Ånden blæser i en anden retning end forventet.

Ved dette års lederkonference stiller vi skarpt på behovet for Åndskraft, og kunsten i at finde vinden og lade den føre os.

I år medvirker blandt andet
Christian Hjortkær – Højskolelærer og forfatter til blandt andet den meget roste bog ”Utilstrækkelig” om hvor tids ungdomskultur. Aktuel med bogen ”Skamfuld”.

Johnny Hansen – Præst, iværksætter og driver på en række projekter, der bringer kirken og samfundet i samspil.

Iben Krogsdal – Digter og en af landets mest anvendte salmeforfattere samt forfatter senest til bogen: ”Vi mislykkede guder”.

Kristian Leth – forfatter, musiker og en af tidens mest efterspurgte oplægsholdere. Manden bag DR’s mest populære tros program: ”Bibelen, Leth fortalt”.

PRISER

1.500 kr. per deltager (dette er uden overnatning).
Tilmelder man flere end to personer i samme tilmelding betales fuld pris for de to første deltagere, men kun 995 kr. for hver af de øvrige deltagere.

Fra 1. september stiger prisen til 1.500 kr. for de første to tilmeldinger og 995 kr. for de følgende tilmeldinger.

OBS: Rabatten for de første to tilmeldinger gælder kun, hvis man tilmelder sig samlet.

OVERNATNING
Det er ikke længere muligt, at tilkøbe overnatning på konferencen.

Alternativ overnatning
Ønsker man at booke anden overnatning, kan man booke på
Danhostel i Kolding, som er 7 minutters kørsel fra Samværket.
Priserne er:

1-sengsværelse                                                     615 kr.
2-sengsværelse                                                     670 kr.
3-sengsværelse                                                     745 kr.
4-sengsværelse                                                     810 kr.

Hertil kan købes linnedpakke med håndklæde for 80 kr.

Book via mail på kolding@danhostel.dk og skriv ”Lederkonference2024” i bookingen, så fratrækkes der 10% på værelserne.

FrikirkeNet
Tlf: +45 40 58 87 43