22/5 Live Recording Concert

Tid: Dørene åbner kl. 18:45 og koncerten starter kl. 18:45

Sted: Acts Academy

Adresse: Lykkegårdsvej 100, 6000 Kolding

Den 21. og 22. maj overtager `Acts Academy Music ́ Højskolens Auditorium i Kolding for at indspille sange til deres kommende album, og du er inviteret med.

Ved to unikke koncerter får du en ganske særlig mulighed for at komme helt ind i maskinrummet og mærke hjertet bag sangene, som kommer ud fra Acts Academy, som vi synger med på, når Auditoriet på Acts Academy forvandles til et lyd- og tv-studio. Så tag med, når Acts Academy Music slår dørene op til en lovsangsoplevelse ud over det sædvanlige.

Kom og oplev atmosfæren i tilbedelsen, en helt unik aften med Gud i centrum og nye sange du kan synge med på.

Liveoptagelseskoncerten starter kl. 19:00 og slutter kl. 22:00.

Der er indlagt pauser i løbet af aftenen.

Det er gratis at deltage, men der er mulighed for at støtte Album projektet på forskellige måder. Du kan støtte projektet ved at købe en billet og få en gave med.

*Alt der samles ind til projektet, går ubeskåret til Acts Academy Music, pengene bruges til at sikre en høj kvalitet i optagelser, mixing, mastering og produktion af sangene, dertil hele video produktionen, så Acts Academy kan blive ved med at producere musik.

English:

On 22nd of May, in Acts Academy's Auditorium in Kolding, Acts Academy Music will record songs for their upcoming album, and you are invited to join them. You get the very special opportunity to get right behind the scenes and feel the heart behind the songs coming out of Acts Academy. The Auditorium at Acts Academy will be transformed into a sound and TV studio for two unique concerts. So join us as Acts Academy Music opens its doors for an extraordinary worship experience.

Come and experience the atmosphere of worship, a unique evening with God at the center and new songs you can sing along to.

The live recording concert starts at 19:00 and ends at 22:00.

There will be breaks throughout the evening.

It's free to attend, however there are several ways to support the Album’s project. You can support the project by buying a ticket and receiving a gift.

*All the money raised for the project goes to Acts Academy Music. The money is used to ensure a high quality in the recording, mixing, mastering, production and the releasing of the songs, as well as the entire video production, in order for Acts Academy can continue to produce music

Apostolsk Kirke
Tlf: +45 7932 1600