Acts Generations Road Trip - MAINZ

Fredag d. 22. november 2024 kl. 08:00 til søndag d. 24. november 2024 kl. 22:00

Fredag d. 15. november 2024 kl. 23:00

Equippers Mainz, Gebäude 6329, Hauptstraße 17-19, 55120 Mainz, Germany Equippers Mainz
Gebäude 6329, Hauptstraße 17-19

Acts Generations Road Trip - MAINZ

Acts Generations Roadtrip til MAINZ

Acts Generations Roadtrip tager af sted igen, men denne gang med et tysk twist. Ja Genau!!

Hvis du er en teenage- eller ungdomsleder i Apostolsk Kirke, så gør dig klar til en weekendtur, hvor vi hænger ud sammen og får frisk inspiration til vores lokale kirker og grupper.

Sidste år var vi 50 i Manchester, England, og i år vil vi skabe plads til flere! Vi skal besøge Equippers Church i Mainz, hvor de har et voksende ungdomsarbejde, i en lignende kontekst som mange af vores egne teenage- og ungdomsgrupper. Sørg for, at du ikke går glip af, hvad der bliver en masse sjov og vækst sammen! Der er ingen tvivl om, at vi vil komme hjem igen fyldt med inspiration og ideer til at fremme vores tjenester! Og måske, hvis vi er heldige, noget karrywurst med pommes og Bundesliga (måske). Tilmeld dig hurtigst muligt for at sikre dig en plads.

Program:

Fredag Dag - Kørsel

Fredag Aften - Equippers Mainz Ungdomsgruppe

Lørdag Sen Morgen - Ledersession med Mainz Teamet

Lørdag Eftermiddag - Fri tid til at udforske Mainz eller Frankfurt (måske fodbold)

Lørdag Aften - Session med AG Teamet

Søndag Morgen - Equippers Mainz Gudstjeneste