Acts Generations Next Gen Summit

Acts Generations Next Gen Summit

Acts Generations Next Gen. Summit

AG Next Gen Summit

(I partnerskab med Global Leadership Network & Acts Academy)

Vi tror på at inspirere, udruste og styrke den næste generation, men for at gøre det, starter det først med os - som ledere. Global Leadership Summit er en af de mest respekterede ledertræningsbegivenheder i verden, og i forbindelse med dette er vi privilegerede over at kunne samarbejde med Acts Academy om at være vært for Acts Generation Next Gen Summit.

Hvis du er leder af teenage- og ungdomsministeriet (eller ønsker at være det), er du inviteret til en dag med verdensklasse lederudvikling fra GLS Next Gen-bevægelsen, sammen med en blanding af video- og personlige sessioner, gruppediskussioner og masser af muligheder for at connecte og dele med ligesindede ledere fra hele landet.

Der er mulighed for at deltage i både GLS den 25. oktober og kombinere det med AG Next Gen Summit til en specialpris (inkl. overnatning i Kolding).

Acts Generations
Tlf: +45 50385039