Acts Future 24/25

Fredag d. 4. oktober 2024 kl. 09:00 til fredag d. 2. maj 2025 kl. 16:00

Onsdag d. 2. oktober 2024 kl. 23:00

Apostolsk Kirke Danmark, Lykkegårdsvej 100, 6000 Kolding Apostolsk Kirke Danmark

Acts Future 24/25

Velkommen til Acts Future

- et fællesskab for unge kristne!

Acts Future er for dig mellem 16 og 20 år, der ønsker at holde fast i og vokse i din tro, mens du navigerer i livets udfordringer. Her møder du andre unge kristne på din egen alder og kan dele både spørgsmål og oplevelser.

Er du mellem 16-20 år eller går på en ungdomsuddannelse? Så inviterer vi dig til at tilmelde dig som interesseret til det første år af Acts Future!

Hvad kan du forvente?

Forløbet strækker sig over fem weekender fra fredag til lørdag, afholdt i lokale kirker rundt omkring i Danmark. Det betyder, at alle har mulighed for at deltage uden lange rejser hver gang. Hver weekend har et unikt tema, som danner ramme om undervisning og aktiviteter. De to første weekenders temaer er allerede planlagt, mens de resterende bestemmes ud fra, hvad I som hold ønsker at fordybe jer i.

Datoer og temaer:

• 1. weekend: 4.-5. oktober – “Personlig tro” (Aarhus, Haven, Fredens Torv 8A)
  • 2. weekend: 1.-2. november – “Forsvar for troen”
  • 3. weekend: 31. januar - 1. februar
  • 4. weekend: 14.-15. marts
  • 5. weekend: 2.-4. maj

Steder for de sidste tre weekender offentliggøres, når du er tilmeldt.

Undervisning og fællesskab

Du vil blive undervist af erfarne præster og ledere fra vores apostolske netværk, hvor vi fokuserer på at koble undervisningen til praktisk læring. Målet er ikke kun at lytte, men også at lære, hvordan du kan anvende det i hverdagen.

Vi prioriterer også fællesskab og sjov højt! Derfor starter vi hver weekend med lovsang og bøn fredag aften, og lørdagen byder på sjove aktiviteter og tid sammen.

Praktisk information og pris

Forløbet koster 1500 kr, som inkluderer alle fem weekender med kost og logi (transport til lokationerne er ikke inkluderet). Er du AKBU-medlem, kan du få en særlig rabat på 400kr!

Ikke medlem? - Meld dig ind her: www.akbu.dk/bliv-medlem

Er økonomi en udfordring? Vi ønsker, at alle kan deltage! Derfor opfordrer vi dig til at tage kontakt til din kirke eller lokale AKBU forening og høre, om de kan støtte din deltagelse. Du kan også angive i din tilmelding, om du ønsker hjælp til at søge støtte, eller kontakte os direkte på mail: michakristensen@gmail.com eller @ActsGenerations på Instagram.

Vi glæder os til at se dig til Acts Future!

AKBU
Tlf: +45 42232596