SANGSKRIVNINGS CAMP 2025

Tirsdag d. 18. februar 2025 kl. 16:00 til lørdag d. 22. februar 2025 kl. 20:00

Lørdag d. 18. januar 2025 kl. 23:55

SANGSKRIVNINGS CAMP 2025

STOR TVÆRKIRKELIG SANGSKRIVNINGS CAMP 2025 PÅ ACTS ACADEMY I KOLDING D. 18.-22. FEBRUAR 2025

Velkommen til vores fjerde internationale Co-writing Camp! Denne camp bringer sangskrivere fra hele verden sammen til en oplevelse med kreativitet, samarbejde, åndelig fordybelse og masser af musik. Efter tidligere års succeser fortsætter vi rejsen med at skabe musik, der både taler ind i vores tid og styrker kirken på tværs af kulturer og grænser. Uanset om du er ny i sangskrivning eller en etableret kunstner, er denne camp stedet, hvor du kan udforske nye kreative samarbejder og finde inspiration til at tage din sangskrivning til nye højder.

Kursusoversigt:

• Dato: 18. februar til 22. februar 2025
  • Målgruppe: Sangskrivere fra hele verden, både begyndere og erfarne
  • Varighed: 5 dage med intensiv sangskrivning og musikproduktion
  • Sted: Acts Academy, Kolding, Danmark

Hvad Gør Vores Camp Unik:

• Globalt Fællesskab: Med deltagere fra forskellige lande skaber vi musik, der ikke kun afspejler vores lokale kulturer, men også den globale kristne bevægelse. Vi skriver sange, der kan tale til menigheder verden over – fra lovsange og salmer til bryllups- og højtidsmusik.

• Inspiration Fra Gud: Vi søger Guds vejledning til at skabe musik, der taler direkte ind i vores tid og styrker kirken. Denne camp er en invitation til at lytte og skrive, hvad Gud lægger på hjertet til Sin menighed globalt.

• Styrk Dit Kald som Sangskriver: Erfarne sangskrivere og producere fra forskellige dele af verden vil guide dig i, hvordan du kan udvikle dit kald som sangskriver. Du vil få både praktisk erfaring og åndelig opmuntring.

Hvad Du Kan Forvente:

• Internationalt Samarbejde: Deltag i co-writing sessions med sangskrivere og musikproducenter fra forskellige lande og oplev, hvordan kreativitet blomstrer i fællesskab på tværs af grænser.

• Verdensklasse Undervisning: Få undervisning i sangskrivning, komposition og musikproduktion af topklasse undervisere fra både ind- og udland.

• Praktisk Erfaring: Du vil deltage i co-writing sessioner med etablerede kunstnere og producere fra hele verden og få uvurderlig praktisk erfaring.

• Netværk Med Globale Sangskrivere: Opbyg relationer og netværk med andre sangskrivere, der deler din passion for at skabe musik, der ærer Gud og styrker kirken, uanset kultur og baggrund.

Praktisk Information:

• Logi: Indkvartering sker primært i dobbeltværelser og sove sal med begrænset mulighed for enkeltværelser mod et tillæg på 600 kroner. Ønsker om enkeltværelse skal angives i tilmeldingen vi kan love enkelt værlser.

• Forplejning: Vores kok vil sørge for lækker mad morgen, middag og aften, og der vil blive afholdt en festmiddag som afslutning på campen.

Tilmelding: Reserver din plads nu og vær med til at skabe global musikhistorie!

Har du spørgsmål eller brug for yderligere information? Kontakt os på info@actsacademy.dk.

Højskolen Acts Academy
Tlf: +45 75 52 47 99