AKBU Teenagelejr 2018 på Kongelejren

Lyngvej 68
4560 Vig

AKBU Teenagelejr 2018 på Kongelejren

AKBUs Teenagelejr 2018 er for alle på 13-19 år.

Lejren foregår i uge 32 – fra lørdag d. 4. august til fredag d. 10. august.

Stedet er Kongelejren, et super sted tæt ved stranden i nærheden af Vig på Sjælland.

Det er et sted, hvor du kan vandre med Jesus og gode venner - der bliver masser af hygge, sjov, strandture, undervisning, sport og fællesskab.

Prisen er 850 kr. hvis du er medlem af AKBU og 1350, hvis du ikke er medlem.

Sørg for at betale dit kontingent til AKBU i god tid inden lejren for at opnå rabat. Er du ikke medlem kan du blive det her: http://akbu.dk/page/29/Bliv-Medlem

Vi glæder os meget til at have DIG og dine venner med på teenagelejren til sommer.

Vi ses!

Lederteamet på Teenagelejren
se mere på www.teenagelejr.dk

Tillæg til forretningsbetingelser: Når du tilmelder dig dette arrangement accepterer du, at dine oplysninger bliver håndteret af NemTilmeld, Apostolsk Kirke og Apostolsk Kirkes Børn og Unge (AKBU). Oplysningere vil kun blive brugt i forbindelse med håndteringen AKBUs arrangementer, rabatter og medlemsskab.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >