AKBU Teenagelejr 2019 på Kongelejren

Lyngvej 68
4560 Vig

AKBU Teenagelejr 2019 på Kongelejren

AKBUs Teenagelejr 2019 er for alle på 13-19 år.

Lejren foregår i uge 32 – fra lørdag d. 3. august til fredag d. 9. august.

Vær med til en uge i frihed i et kærligt fællesskab forankret i Jesus med livsvarige oplevelser gennem en masse sjove aktiviteter, møder, lovsang og nærvær mennesker imellem.

SÆBERUNDBOLD-LOVSANG-ULTIMATE-JESUS-STRAND-FESTAFTEN-VENNER-FÆLLESSKAB-GUD-SJOV-ÆGGELEG

Stedet er Kongelejren, et super sted tæt ved stranden i nærheden af Vig på Sjælland.

Prisen er 700 kr. hvis du er medlem af AKBU og 1.200 kr. hvis du ikke er medlem ved tilmelding senest søndag den 16. juni. Herefter er prisen 800 kr. hvis du er medlem af AKBU og 1.300 kr. hvis du ikke er medlem.

Sørg for at betale dit kontingent til AKBU i god tid inden lejren for at opnå rabat. Er du ikke medlem kan du blive det her: http://akbu.dk/page/29/Bliv-Medlem

Søg tilskud
Vi ønsker at gøre det muligt at komme på lejr, selv om man ikke har økonomisk råderum til det. Derfor er det muligt at søge om ekstra rabat.
Kontakt lejrleder Signe Randrup Westh: signerw@outlook.dk

Støt - så andre kan komme på lejr
Du kan støtte andres lejr-deltagelse ved at benytte feltet her i tilmeldingen, hvor der doneres 100 kr. til at andre kan komme på lejr. Men vi tager også gerne imod større gaver på MobilePay: 43950 - skriv "Lejrfond - Teenagelejr"
Gaven formidles via Apostolsk Kirkes Mission. Ønskes der gavefradrag, skal man kontakte Apostolsk Kirkes Missions med oplysning om cpr-nr. mm på tlf. 7932 1600.

FØLG MED PÅ
INSTAGRAM: @teenagelejr
FACEBOOK-GRUPPE: Teenagelejr (på Kongelejren)
FACEBOOK-SIDE: Teenagelejr (@Teenagelejr)

Vi ses!

Lederteamet på Teenagelejren
se mere på www.teenagelejr.dk

Tillæg til forretningsbetingelser: Når du tilmelder dig dette arrangement accepterer du, at dine oplysninger bliver håndteret af NemTilmeld, Apostolsk Kirke og Apostolsk Kirkes Børn og Unge (AKBU). Oplysningere vil kun blive brugt i forbindelse med håndteringen AKBUs arrangementer, rabatter og medlemsskab.