Aflyst - TeenCamp - Fearless (tidl. Børn og Tros TeenCamp)

Mandag d. 29. juli 2019 kl. 15:00 til fredag d. 2. august 2019 kl. 13:00

Lørdag d. 15. juni 2019 kl. 22:55

Vringsted Efterskole, Overvej 12, 7140 Stouby Vringsted Efterskole
Overvej 12
7140 Stouby

Aflyst - TeenCamp - Fearless (tidl. Børn og Tros TeenCamp)

NB! Lejren er desværre aflyst

TeenCamp 2019 – Fearless

“For Gud har ikke givet os en frygtsom ånd, der gør os modløse, men en ånd der giver os kraft, kærlighed og sund fornuft.” 2. Timotheus 1,7.

Nu er der ikke længe til sommerferien, og selvfølgelig skal du med på TeenCamp!

Dette års tema er “Fearless”(Frygtløs). Hvor vi kommer til at, dykke ned i hvad det betyder, når Gud har givet os en ånd af kraft, kærlighed og sund fornuft.

Hvad vil det sige at leve frygtløs? Hvordan kan vi leve et frygtløs liv, når vi er sammen med vores familie, venner og vores skolekammerater, hvor vi står på Guds grænseløse kærlighed.

Hver dag vil byde på fed undervisning, sjove aktiviteter, genial hygge, vilde møder og nice overraskelser.

Så er du mellem 13 og 17 år gammel, må du ikke gå glip af verdens fedeste og mest awesome TeenCamp!

Fra "Børn og Tro" til AKBU
Denne lejr var sidste år en del af Børn og Tros lejre. Det er de samme ledere og den samme stil, der er fortsat - men nu i regi af Apostolsk Kirkes Børn og Unge. Børn og Tro anbefaler fortsat deltagere fra Børn og Tros børnelejre at fortsætte lejrlivet på denne lejr som teenagere.

Vringsted Efterskole mellem Vejle og Juelsminde i Østjylland.

Mandag d. 29. juli kl. 15.00 - Fredag d. 2. august kl. 13.00.

Er du meldlem af AKBU får du stor rabat:
Pris 650 kr. ved tilmelding inden 12. juli - derefter 850 kr.
- du kan sikre dig din rabat og blive medlem af AKBU her: http://akbu.dk/page/29/Bliv-Medlem
Hvis du ikke er medlem af AKBU:
Pris 950 kr. ved tilmelding inden 12. juli - derefter 1.150 kr.

Få 25 kr. i gavekort til slikbod
Tilmeld dig sammen med din ven og få 25 kr. pr. person i gavekort til slikboden. Skriv det i feltet "Skriv navn på din ven der deltager og få slik-gavekort"
(der gives max 25 kr. i gavekort pr. deltager).

Søg tilskud
Vi ønsker at gøre det muligt at komme på lejr, selv om man ikke har økonomisk råderum til det. Derfor er det muligt at søge om ekstra rabat.
Kontakt Lerjleder Deborah på: debnagaratnam@outlook.com

Støt - så andre kan komme på lejr
Du kan støtte andres lejr-deltagelse ved at benytte feltet her i tilmeldingen, hvor der doneres 100 kr. til at andre kan komme på lejr. Men vi tager også gerne imod større gaver på MobilePay: 43950 - skriv "Lejrfond - Teencamp"
Gaven formidles via Apostolsk Kirkes Mission. Ønskes der gavefradrag, skal man kontakte Apostolsk Kirkes Missions med oplysning om cpr-nr. mm på tlf. 7932 1600.

Sørg for at betale dit kontingent til AKBU i god tid inden lejren for at opnå rabat. Er du ikke medlem kan du blive det her: http://akbu.dk/page/29/Bliv-Medlem

Vi ses!

Lederteamet på TeenCamp
Deborah debnagaratnam@outlook.com
Mob. 9392 0118
se mere på https://www.facebook.com/BTTeencamp/

Tillæg til forretningsbetingelser: Når du tilmelder dig dette arrangement accepterer du, at dine oplysninger bliver håndteret af NemTilmeld, Apostolsk Kirke og Apostolsk Kirkes Børn og Unge (AKBU). Oplysningere vil kun blive brugt i forbindelse med håndteringen AKBUs arrangementer, rabatter og medlemsskab.