MissionSummit 2019 - 2gether - for alle interesserede

Fredag d. 14. juni 2019 kl. 14:00 til lørdag d. 15. juni 2019 kl. 13:00

Tirsdag d. 11. juni 2019 kl. 23:00

MissionSummit 2019 - 2gether - for alle interesserede

Vi sætter mission på dagsordenen

Vi er stolte over for anden gang at kunne invitere til en konference med mission på dagsordenen. Som Apostolsk Kirkes Mission (AKM) inviterer vi hermed alle præster, ledergrupper, missionsengagerede og alle andre interesserede til MissionSummit, den anden af sin slags nogensinde.

Visionen

Vi samler AKMs missionærer, ledere af missionsprojekter og deres udenlandske partnere for at udtrykke fællesskab og enhed om det kald, som Jesus har givet os - at gå ud i verden og gøre alle folkeslag til hans disciple. Med MissionSummit styrker vi relationerne mellem vores missionærer og projekter, men også mellem baglandet i Danmark og missionen derude. Det er den naturlige forlængelse af vores tjenesteforståelse i Apostolsk Kirkes netværk herhjemme: Vi har brug for at se sund tjeneste i sammenhæng med det større fællesskab. Præster og tjenester i netværket mødes årligt ved bestemte samlinger. Dette er vores samling for udsendte og projektledere.

Glæd dig - og vær med til at bede om, at denne samling må lukke op for en større åbenbaring af styrken i at stå sammen i enhed - 2gether.

Talere er Jacob Viftrup, Joel Bagnall (australsk missionær i DK), "Pastor X" (kirkeleder i et muslimsk land) og Lars Bo Olesen.

Se programmet og læs mere her.

Bemærk, at du selv skal booke overnatning. Kolding Internationale Højskole har ikke ledige værelser i denne weekend. Herunder er der nogle forslag:

KFUM, sportellet. Fra 150 kr. pr. person.

Hotel Zleep, Kolding, fra 399 kr. pr. person, 499 kr. pr. dobbeltværelse.

Booking.com, fra ca. 450 kr. pr. person (hoteller i Kolding).

Airbnb Kolding, fra ca. 200 kr. pr. person (private udlejere).

Privat indkvartering hos venner i Kolding og omegn.

Vi glæder os til at se dig!