SommerCamp 2017

Lørdag d. 1. juli 2017 kl. 15:00 til fredag d. 7. juli 2017 kl. 10:00

Torsdag d. 6. juli 2017 kl. 23:00

SommerCamp 2017

Vi ser frem til at byde dig velkommen til en helt fantastisk SommerCamp i uge 27 i Kolding: Danmarks hyggeligste Camp.

Tilmeld dig via formularen til højre ⇒⇒⇒

Hvis du skal tilmelde flere personer med forskellige "billettyper", udfylder du formularen for hver person og vælger "Læg i kurv". Derefter vælger du "Start tilmelding", og så får du mulighed for at indtaste navn mv. på indbetaler og på næste skærmbillede de øvrige personer.

BEMÆRK! Børn og unge under 25 år, der er medlemmer af AKBU, kan få en rabat på 100 kr., hvis kontingentet for 2017 er indbetalt før SommerCamp. Du kan melde dig ind her. Oplysninger om barnets navn, adresse og alder videresendes til AKBU, når du ved tilmelding vælger at få rabat.

Teenagere mellem 14 og 16, der skal på Landslejr, kan tilmelde sig på Landslejrens hjemmeside. Det er også muligt at tilmelde sig SommerCamp, hvis man ikke vil på Landslejr.

Er du på SU, kan du ansøge om nedslag i prisen. Kontakt os for nærmere information.

Priser:

Grundpris uden overnatning Før 1. maj Efter 1. maj
Voksen 295 kr. 395 kr.
Barn (4-13 år) 195 kr. 295 kr.
Barn (0-3 år) 0 kr. 0 kr.
Dagspris Voksen - 150 kr.
Dagspris barn (4-13 år) - 100 kr.

Grundpris med overnatning
Voksen 870 kr. 1165 kr.
Barn (4-13 år) 450 kr. 600 kr.
Barn (0-3 år) 0 kr. 0 kr.
Voksen, halv uge (op til tre overnatninger) 495 kr. 690 kr.
Barn, halv uge (4-13 år - op til tre overnatninger) 300 kr. 400 kr.

Værelser (tillæg til grundpris m/overnatning)
Dobbeltværelse (pr. person) 400 kr. 400 kr.
Eneværelse 700 kr. 700 kr.
Værelse på Young Street 300 kr. 300 kr.
Familieværelse (4 senge) 1200 kr. 1200 kr.

Morgenmad (købes for hele ugen)
Voksen 220 kr. 220 kr.
Barn (4-13 år) 150 kr. 150 kr.
Barn (0-3 år) 0 kr. 0 kr.

Priserne i venstre kolonne gælder til og med d. 1. maj, hvor tilmeldingen lukker.

Efter 1. maj stiger priserne, og tilmeldingen åbner igen 2. maj kl. 12.00.
Frokost og aftensmad kan ikke forudbestilles, men der er mulighed for at købe mad i campens nye food court (madmarked) i Højskolens gård.
Bemærk! Vi har i år kun ganske få pladser på sovesal og udelukkende herresovesal.

Uddrag fra programmet:

Familieevent og bøn åbner SC17
Vi begynder SommerCamp med en kæmpe fest for både børn og voksne. Lørdag aften har vi spændende gæster til børnene, og bagefter samles vi i hallen til fælles bøn og lovsang. Sine og Frække Rikke kommer forbi, og de laver en masse sjov, så du må hellere holde dig for ørerne, hvis du ikke kan tåle at grine.
Inspirerende talere
Årets gæstetalere har begge fokus på at udruste den lokale kirke til at være lys og salt for Jesus i deres nærmiljø.

Banning Liebscher er manden bag Jesus Culture, der er kendt for deres inspirerende lovsangstjeneste og arrangerer konferencer, events og lederudvikling over hele verden.
Arianna Walker står i spidsen for Mercy UK, en kristen hjælpeorganisation, der særligt rækker ud til unge kvinder med spiseforstyrrelser, problemer med selvskade, depression og andre alvorlige udfordringer i forhold til selvværd og kontrol.

Young Street rykker tættere på
Et område på camppladsen er reserveret til unge mellem 17 og 24 år, og det er også muligt at bo på et af værelserne på Euroclass. Derudover indrettes Store Højskolesal som et hyggeligt cafeområde, hvor man kan hænge ud og nyde en kop kaffe eller andet fra cafeen.

Brændpunkter
Fællesskab er en vigtig del af at være menneske, både i familierne og i kirkerne. Derfor sætter vi hver eftermiddag et antal brændpunkter op, hvor samværet tager udgangspunkt i bestemte livssituationer eller interesser: Familer, Mission, Din verden, Young Street og Betjening. Glæd dig til nærvær, samtaler, fællesskab og nye relationer.

Noget for børn og teenagere
Der er aktiviteter for børn i alle aldre hver formiddag:

0-3 år: Minitramper (med forældre)
4-9 år: Ministormer
10-13 år: Himmelstormer (også aften)
14-16 år: Landslejren (særskilt tilmelding)

Derudover er der hver eftermiddag åbent i sommerlandet ved søen.
Frivillige
SommerCamp har brug for en masse frivillige til at smøge ærmerne op og tage fat, så de mange opgaver i løbet af ugen kan blive udført til alles glæde og gavn. Vi har brug for frivillige, der vil give to timer om dagen fra lørdag til torsdag. Du kan melde dig, samtidig med at du tilmelder dig til SommerCamp.

Vi glæder os til at være sammen med dig!

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >