Lørdag d. 4. juli 2020 kl. 15:00 til fredag d. 10. juli 2020 kl. 11:00

Tema: Wave

Vi inviterer dig til at tage med på seks fantastiske og uforglemmelige dage i sommerferien 2020, hvis du er mellem 17 1⁄2 og 25 år.
Young Street er for dig, som ønsker en meningsfyldt lejr med relevant undervisning og lovsang - en forvandlende uge, hvor Gud kommer til at gøre vilde ting.

Du kan få 100 kr. rabat, hvis du er medlem af Apostolsk Kirkes Børn og Unge – AKBU og har betalt kontingent i 2020. Hvis du ikke medlem endnu, kan du blive medlem her, hvor du kan opnå rabatter på flere af vores lejre. (kontingent fra 75 kr. pr. år)

Når du tilmelder dig dette arrangement accepterer du, at dine tilmeldingsoplysninger bliver håndteret af Kolding Internationale Højskole og Apostolsk Kirkes Børn og Unge (AKBU). AKBU vil kun anvende oplysningerne i forbindelse med håndtering af rabatter ved medlemsskab.