Påruplejr2 - uge 32 - NB! I slutningen af skoleferien - AKBU

7442 Engesvang

Påruplejr2 - uge 32 - NB! I slutningen af skoleferien - AKBU

Velkommen til Påruplejr2 - uge 32 - NB! I slutningen af skoleferien

Vi glæder os til igen at kunne invitere dig med på Påruplejr2. Det bliver en super spændende lejr med tid til fællesskab, hygge, løb, sport, skattejagt og til at høre om Gud.

For at kunne deltage skal du være mindst 7 år, når lejren starter. Alle op til og med 12 år kan deltage.

Lejren koster 500 kr. hvis du er medlem af en AKBU-forening og har betalt dit kontingent for 2020. Hvis ikke kan du blive medlem på www.akbu.dk. For ikke-medlemmer koster lejren 1000 kr.
(For tidligere medlemmer kommer AKBUs kontingentopkrævning for 2020 først i maj måned. Du kan godt tilmelde dig som medlem i AKBU - kontingentet skal blot være betalt inden lejrens start)

Lejren starter søndag d. 2. august kl. 16.00
og slutter Torsdag d. 6. august kl. 16.00

>> I tilmeldingsformularen skal oplyses forældres e-mail og mobilnr. (ikke deltagerens)<<

Corona-info

Vi planlægger at gennemføre lejren på forsvarlig vis. Derfor følger vi nøje ændringerne i regeringens regler og anbefalinger i forhold til, om lejren skulle blive aflyst. Hvis lejren ikke kan gennemføres vil deltagerbetalingen blive refunderet.

Søg tilskud
Vi ønsker at gøre det muligt at komme på lejr, selv om man ikke har økonomisk råderum til det. Derfor er det muligt at søge om ekstra rabat.
Kontakt lejrlederne på: laura@akbu.dk

Støt - så andre kan komme på lejr
Du kan støtte andres lejr-deltagelse ved at benytte feltet her i tilmeldingen, hvor der doneres 100 kr. til at andre kan komme på lejr. Men vi tager også gerne imod større gaver på MobilePay: 43950 - skriv "Lejrfond - Pårup2"
Gaven formidles via Apostolsk Kirkes Mission. Ønskes der gavefradrag, skal man kontakte Apostolsk Kirkes Missions med oplysning om cpr-nr. mm på tlf. 7932 1600.

Spørgsmål til tilmelding og pris, ring til
eller skriv til os på
laura@akbu.dk

Vi ses!

Påruplejr2-lederteam

Ledte du efter Påruplejr1, som foregår i starten af skolernes sommerferie?? - så kan du finde mere info her: https://apostolskkirke.nemtilmeld.dk/63/

Tillæg til forretningsbetingelser: Når du tilmelder dig dette arrangement accepterer du, at dine oplysninger bliver håndteret af NemTilmeld, Apostolsk Kirke og Apostolsk Kirkes Børn og Unge (AKBU). Oplysningere vil kun blive brugt i forbindelse med håndteringen AKBUs arrangementer, rabatter og medlemsskab.