Fredag d. 2. oktober 2020 kl. 09:00 til fredag d. 9. juli 2021 kl. 16:00

Fredag d. 2. oktober 2020 kl. 09:00

Follow in fellowship

Hvad er Follow in fellowship?

Follow in fellowship er et ledertræningsforløb for unge, som til dagligt involverer sig og er frivillige i deres lokale Børn & ungeforening eller kirke. Det er stedet, hvor du får praktiske værktøjer, bliver klogere på at lede og lærer af andre.

Du bliver undervist af mennesker, som er superdygtige på hver deres felt. Der er plads til spørgsmål, refleksion og inddragelse af erfaringer. Fordi kurset strækker sig over fem weekender og en uge i sommerferien får du mulighed for at omsætte teori til praksis undervejs i din egen lokale forening eller kirke.

Discipelskab, lederskab, teologi og tjeneste er gennemgående temaer.

Kurset er for unge ledere mellem 17 ½ og 25 år+ . Det er for dem, som brænder for at udvikle sig, lære nyt og være en del af et større fælleskab. Follow in Fellowship er skabt i tæt samarbejde mellem Højskolen Acts Academy og Apostolsk Kirkes Børn og Unge (AKBU). Alle unge uanset kirkeligt bagland er mere end velkomne til at deltage.

Udover de fem weekender, afsluttes Follow in Fellowship sæsonen af med YoungStreet. Young Street er en meningsfyldt lejr i den anden uge af sommerferien med masser af relevant undervisning, lovsang, en forvandlende uge, hvor Gud kommer til at gøre vilde ting. Denne uge kommer der unge fra hele det apostolske netværk.

Weekend 1

2.-4. oktober 2020

— Hvorfor lederskab og lokal kirke?

— Selvledelse

Weekend 2