MissionSummit UNITED - for alle interesserede

Zoom Zoom

MissionSummit UNITED - for alle interesserede

MissionSummit UNITED

Apostolsk Kirkes Mission (AKM) inviterer hermed alle, der er interesseret i mission til at møde vores vores missionærer, projektleder og partnere fra missionsmarken til en spændende formiddag lørdag d. 29. maj kl. 9-12, hvor vi sætter fokus på mission.

Visionen

Vi samler AKMs missionærer, ledere af missionsprojekter og deres udenlandske partnere for at udtrykke fællesskab og enhed om det kald, som Jesus har givet os - at gå ud i verden og gøre alle folkeslag til hans disciple. Med MissionSummit styrker vi relationerne mellem vores missionærer og projekter, men også mellem baglandet i Danmark og missionen derude. Normalt mødes vi fysisk til en samling hvert 2. år, men denne gang bliver det online på zoom.

Tema og talere

Temaet denne gang er "Reshaping Mission", som handler om, hvordan vi opfatter kernen i mission og kunne forestille os at udtrykke det i den tid vi lever i nu og i fremtiden. Vi har inviteret Per Hyldgaard fra Gospel Outreach til at udfordre os på kernen i mission. Vi vil også få input fra udsendte missionærer og ledere af vores projekter, som vil gøre os klogere på, hvad der sker lige nu.
Du kan se programmet for MissionSummit her:
Da konferencen har internationale deltagere vil der tilbydes tolkning dansk-engelsk og engelsk-dansk via en særlig tolke-kanal på Zoom. Mere info om dette følger senere.

Mødes på Zoom og i mindre "rum"

Konferencen foregår denne gang online, da flere af vores missionærer ikke havde mulighed for at rejse hjem her under corona, og vi ikke kan mødes så mange fysisk. Når du tilmelder dig her, vil du modtage en mail med nærmere information om det tekniske og det link, du skal bruge for at deltage i zoom-mødet. Skal du have hjælp med det tekniske, håber vi, at du kan finde nogen i dit lokalområde, der har mulighed for at hjælpe dig med at blive klar inden vi samles i maj.

For at styrke samtalen om mission vil der i løbet af formiddagen være flere gange, hvor vi opdeles i små rum, såkaldte breakout-rooms, hvor man er få deltagere. Her kan du være med i samtalen og stille spørgsmål eller kort dele din erfaring. Der vil også være et særligt rum for unge med plads til at drømme stort om fremtidens mission.

Tilmeld dig - og tag andre med :-)

Vi håber at kunne samle mange, som er interesseret i at være samlet omkring mission. Kender du andre i din kirke eller omgangskreds, som vil være interesseret i at være med, så giv dem linket til denne tilmeldingsside og lad os mødes til en spændende samling den 29. maj.

Vi glæder os til at se dig!