Date and time

Event Description

STOR NATIONAL TVÆRKIRKELIG
PÅ ACTS ACADEMY I KOLDING D. 19-23. JAN 2022

Kalder alle danske kristne sangskrivere SÅ sker det endeligt - en årelang drøm går i opfyldelse!!!

Vi skal alle mødes og skrive de næste store hits til kirkerne i vores land - lovsange, salmer, gospelsange, børnesange, julesange, højtidssange, bryllupssange…you name it - dansk eller engelsk MEN sange skrevet til og i VORES land, til vores tid og af OS der bor og lever her i den danske kultur og som kender Jesus!!!

Vi sætter de store kreative kræfter sammen til for at stå sammen om musikken i vores kirker nationalt og det gør vi fordi vi ønsker at se vækkelse i vores land, ikke gider bare at oversætte dem fra USA og Australien men ønsker at søge Gud for hvad han vil sige til sin menighed og sit folk lige nu her i Danmark OG fordi vi ønsker at styrke, opmuntre, inspirere og udvikle tjenesten og kaldet “at være sangskriver” og se den næste unge generation af sangskrivere, producere, musikkere og digtere blive bedre, dygtigere og udvikle færdigheder og lære fra de erfarende sangskrivere fra hele landet som deltager.

Samle - Inspirere - Opmuntre - Identificere - Indsamle - Uddanne

Igennem verdensklasse undervisning, praktisk erfaring, netværk med anerkendte kunstnere, får du muligheden at finpudse dine evner som sangskriver så du kan vokse og sætte en højere standard i din ekspertise inden for sangskrivnings håndværket.

Dette event er designet specielt for DIG, som allerede aktivt skiver eller producere sange og laver musik i din lokale kirke, i dit kor eller bare ønsker at lave musik for/om Jesus og er klar på at tage det op til det næste niveau.

I Uge 3 fra d. 19-23 januar 2022 mødes vi til 4 dage fyldt med sangskrivnings co-writing sessions på kryds og tværs af kirker, alder, netværk, erfaring og kreativitet - og der skal vi skrive en MASSE fed ny kristen musik.
Der vil også være ny inspiration, undervisning, vidensdeling og networking til dig der ønsker det og vi vil håbentlig skrive en masser nye sange og kæmpe hits til årene der kommer.

Det hele kommer til at foregå på bibleskolen Acts Academy i Kolding som har en dejlig park og sø og hvor alle kan bo på skønne dobbelt eller single værelser eller på sovesal.
Kokken på stedet sørger for rigtig god mad til os morgen, middag og aften og til den store festmiddag - så vi blir forkælet i rigtig dejlige omgivelser.