Du har mulighed for at indstille, hvilke betalingsmetoder, du ønsker at tilbyde dine deltagere til et specifikt arrangement. Dette er relevant, hvis de betalingsmetoder, som deltagere kan vælge mellem, skal afvige fra de betalingsmetoder, du har valgt at tilbyde for alle arrangementer.
Du ændrer i betalingsmetoderne for et enkelt arrangement på siden, hvor du redigerer arrangement.
Du finder indstillingerne under fanen "Økonomi", hvor du finder afsnittet "Indstillinger for betalingsmetoder. I udgangspunktet er de betalingsmetoder, som du har valgt under Økonomi->Betalingsmetoder aktiveret.
Hvis du gerne vil ændre dette for det enkelte arrangement, skal du vælge "Ja" i ”Benyt særlige betalingsmetoder for dette arrangement”, hvorefter du kan til- og fravælge betalingsmetoder ved at vælge dem fra listen og klikke "Tilføj".
Du kan ændre i rækkefølgen ved at trække i pilen til venstre for betalingsmetodens navn. Hvis du klikker på det orange rediger-ikon, kan du ændre i betalingsfristen for betalingsmetoden.
Du har også mulighed for at slette betalingermetoder fra listen ved at klikke på "X".
Klik "Gem og bliv på siden" for at fortsætte med at redigere arrangementet eller "Gem ændringer" for at vende tilbage til oversigten. Begge knapper er nederst til højre på siden.
Deltagerne kan nu vælge mellem de valgte betalingsmetoder, når de tilmelder sig.
Hvis du gerne vil se, hvordan du indstiller, hvilke betalingsmetoder, der er aktive på alle arrangementer, kan du finde en guide her.
Vi har lavet en række videoer, der viser dig, hvordan du bruger NemTilmeld.
Se introduktionsvideoerOm du er deltager eller arrangør, så får du svar på nogle af dine spørgsmål til selve systemet lige her.
Læs svarene
Mette Jellesen og Jacob Thinggård Thomsen
Support og kommunikation