MissionSummit 2022 - i Kolding og Online

Lykkegårdsvej 100
6000 Kolding

MissionSummit 2022 - i Kolding og Online

Velkommen til en spændende dag om mission. Du kan møde udsendte missionærer, projektledere og partnere fra missionsmarken i Kolding eller online.

(English version below)
Apostolsk Kirkes Mission inviterer alle, der er involveret i mission både fra kirkerne i baglandet og missionærer og partnere fra missionsmarken til MissionSummit 2022. Konferencen vil blive holdt fysisk i Kolding den 21. maj kl. 9-16.30, og hvor gæster fra missionsmarken deltager online.

Temaet i år er ”Enkel Tro”, og dagen kommer til at give dig en masse input om de mange missionsprojekter, vi driver ud fra apostolske kirker i Danmark. Der vil være korte indslag fra missionsmarken og vi vil blive inspireret til at tænde eller genantænde passionen for international mission.

Både fysisk og online

Vi mødes i Kolding den 21. maj kl. 9 og efter en dejlig morgenmad starter vi formiddagen med en online samling på zoom, hvor vi har mulighed for dialog med alle vores projekter og partnere rundt omkring i verden. Så medbring din egen computer eller tablet og evt et headset, så du uforstyrret kan være med online.

Efter frokost tager samlingen en ny form. Vi har et møde med lovsang, undervisning og andre indslag, hvor vi vil styrke hinanden i den vigtige mission, Jesus har sendt os på. Denne samling vil blive streamet til dem, der følger med fra forskellige lande.

Program MissionSummit
kl. 09.00 Ankomst og morgenkaffe
Kl. 10.00 Online Session
kl. 12.30 Frokost
kl. 14.00 Møde i BA
kl. 15.30 Kaffe
kl. 16.00 Tak for i dag

Prisen er 200 kr. hvis du vil være med i det fysiske fællesskab og gratis, hvis du er med online. Tilmeld dig senest 16. maj på: https://apostolskkirke.nemtilmeld.dk/112/

Visionen

Visionen med MissionSummit er at skabe en årlig anledning for menigheder og missionærer til at netværke og inspirere hinanden. MissionSummit skal både give gode anledninger til at kende vores missionsprojekter bedre og at skabe en anledning  for en naturlig sparring mellem vores udsendte og herboende projektledere og Apostolsk Kirkes lederskab.

Sæt kryds i kalenderen den 21/5 og tag alle med, så vi i fællesskab kan sætte aftryk i mission.

ENGLISH VERSION

Apostolic Church Mission of Denmark invites all of you who are involved in mission, both from churches in Denmark and missionaries and partners from abroad to Mission Summit 2022. If you are in Denmark, you can attend the conference physically in Kolding, and all the guests from abroad can attend online.

The Theme of the conference is “Simple Faith” and during the day you will receive a lot of input on the many mission projects we are supporting from local Apostolic Churches in Denmark. There will be short input from the mission field and we will inspired each other and re-ignite the passion for international mission.

Both physically and online

We meet in Kolding (DK) on 21st May at 9 AM and after a lovely breakfast we start the morning with an online meeting on Zoom. Here we have the opportunity to have dialogue with all our projects and partners around the world. Remember to bring your computer or tablet and a headset so you will be able to attend undisturbed.

After lunch the gathering takes a new shape. We will have a gathering with praise and worship, teaching and other input to strengthen each other in the important mission Jesus has sent us into. This gathering will be streamet to those, who attend from abroad.

Program MissionSummit
kl. 09.00 Arrival and coffee
Kl. 10.00 Online Session
kl. 12.30 Lunch
kl. 14.00 Meeting in Auditorium
kl. 15.30 Coffee
kl. 16.00 End of conference

The registration fee is 200 DKK if you join the physical conference and will be free if you join us online. We kindly ask you to register latest on 16th May at: https://apostolskkirke.nemtilmeld.dk/112/

The Vision

The vision of Mission Summit is to create an annual opportunity for churches and missionaries to network and inspire each other. Every second year the gathering is physical. Mission Summit is created to get better acquainted with our mission projects and create an opportunity for a natural exchange om knowledge between missionaries abroad and project leaders in Denmark together with the leadership of Apostolic Church of Denmark.

Book the event on 21st May in your calendar and bring your friends that we together can make an impact in mission.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >